1. PodstawÄ przyjÄcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny).
2. W przypadku niezgodnoĹci towaru z umowÄ Klient powinien odesĹaÄ do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodnoĹci pod adres: FABRYKA KOSZULEK Sp. z o.o. ul. WyszyĹskiego 52, WodzisĹaw ĹlÄ ski 44-300. Prosimy o wczeĹniejszy kontakt drogÄ mailowÄ pod adresem biuro@fabryka-koszulek.com
3. Sklep ustosunkowuje siÄ do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodnoĹci.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiÄ Ĺźe siÄ z wysĹaniem Klientowi nowego towaru bÄ dĹş usuniÄcia niezgodnoĹci, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujÄ ce bĹÄdne lub znieksztaĹcone wyĹwietlanie informacji o towarach (np. kolorĂłw), nie mogÄ byÄ podstawÄ reklamacji.
6. Na podstawie Ustawy o ochronie niektĂłrych praw konsumentĂłw oraz o odpowiedzialnoĹci za szkodÄ wyrzÄ dzonÄ przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstÄ pienia od umowy.
7. Prawo odstÄ pienia od umowy jest skuteczne jeĹźeli Klient zĹoĹźy Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oĹwiadczenie o odstÄ pieniu od umowy.
8. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od zĹoĹźenia oĹwiadczenia o odstÄ pieniu od umowy. ZwrĂłcony towar powinien byÄ w stanie nienaruszonym, w tym powinien byÄ kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie moĹźe nosiÄ ĹladĂłw eksploatacji. Koszty przesyĹki ponosi Klient.
9. W ciÄ gu 3 dni roboczych od otrzymania przesyĹki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
10. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapĹaconÄ kwotÄ, pomniejszonÄ o koszty realizacji zamĂłwienia. Klient powinien wskazaÄ numer rachunku bankowego, na jaki ma zostaÄ przelana zwracana kwota. W przypadku pĹatnoĹci kartÄ pĹatniczÄ zwrot ĹrodkĂłw zostanie wykonany na kartÄ.
11. W przypadku naruszenia przez Klienta warunkĂłw okreĹlonych w ust 2 i 3 powyĹźej oĹwiadczenie o odstÄ pieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapĹaconej kwoty.